Voorwaarden

Hoge Fronten informeert je graag over de voorwaarden van onze webwinkel. Wanneer je akkoord gaat met de algemene voorwaarden, is er een overeenkomst tussen ons en jou als klant tot stand gekomen. Maar voordat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden, verzoeken we jou vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan onduidelijke situaties voorkomen. Mocht je vragen hebben over onze voorwaarden, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Artikel 1 – Webwinkel
1.1.
Hoge Fronten, en daarmee onze webwinkel, is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website vind je ons KvK nummer en BTW nummer. Op dezelfde pagina vind je ook onze contactgegevens.
1.2.
Onze website is voorzien van een gevalideerd SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3.
Wij verstrekken jouw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij jouw persoonsgegevens aan derden verstrekken willen verstrekken, zullen wij altijd vooraf jouw toestemming vragen.
1.4.
Op onze website vragen wij jou vooraf toestemming voor cookies.
1.5.
We zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6.
Wij streven ernaar om jou een zo goed mogelijke service te bieden. Wanneer je twijfels hebt over de aankoop van een product, staan onze medewerkers jou graag te woord.

Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een product. Mocht je binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kan je het product aan ons retourneren. Indien je al een betaling hebt gedaan, ontvang je een creditfactuur en wordt het door jou betaalde bedrag binnen 14 dagen op jouw rekeningnummer teruggestort. Je betaalt dus alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product.
2.2.
Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking. Voor cd’s en dvd’s dient de verzegeling niet verbroken te zijn. Is de verzegeling verbroken, dan kunnen wij helaas geen geld restitueren.

Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen Hoge Fronten en jou als klant is definitief wanneer je hebt aangegeven akkoord te zijn met de algemene voorwaarden en wanneer je een betaling hebt voldaan via iDEAL of Bancontact. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door Hoge Fronten, ben je eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvangt je van ons een schriftelijke bevestiging per email van jouw aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het kost en waar je met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.4.
Wij zijn verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan jou te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij jou daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van ons het al betaalde aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.
3.5.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor jou zichtbaar wanneer je tot aankoop van het product overgaat.


Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die in onze webwinkel vermeld staan, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan jouw winkelmandje.
4.2.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens jouw aankoop. Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat aan jou bevestigd wordt bij het elektronisch akkoord gaan met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.4.
Wanneer je een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, kom je achteraf niet alsnog in aanmerking voor korting.


Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1.
Klachten over de levering dienen per email aan ons gemeld te worden. Onze Hoge Fronten medewerkers staan je graag te woord. Wij zullen vervolgens contact opnemen met de betreffende bezorger over de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij jou thuis af te leveren.
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen per email aan ons gemeld te worden. Beschrijf jouw klacht zo specifiek mogelijk. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf oplossen. Mocht het nodig zijn, dan zullen we contact opnemen met de fabrikant of groothandel van het product en zullen we voor jou bemiddelen als tussenpersoon.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk.
5.4.
Op elk product dat wij aan jou leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing. Mocht dit afwijkend zijn, dan kunt je dit lezen in de schriftelijke bevestiging die je van ons krijgt aangeleverd bij het product dat je hebt gekocht en op de factuur die je per email krijgt toegestuurd. Indien je bij een van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij jou dit binnen 48 uur na levering bij ons te melden.
5.5.
Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan jou vergoeden. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of bewuste beschadiging. Na het vervallen van de garantietermijn, komt de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde. In beide gevallen kan zonder factuur/aankoopbon niet terugbetaald worden.

Indien je akkoord gaat met deze algemene voorwaarden, verzoeken wij jou vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen we dat je veel plezier hebt van jouw aankoop!

Indien je nog vragen hebt, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen via webwinkel@hogefronten.nl